Apparatuur snel onder beheer brengen
Snelle registratie en authenticatie van BYOD-apparatuur en apparatuur van het bedrijf.
Intuïtief dashboard met een gebruiksvriendelijke interface
Beheer was nog nooit zo eenvoudig door een overzicht van het hele ecosysteem van apparatuur binnen uw organisatie./p>
Ervoor zorgen dat apparaten voldoen aan het beleid
CDe oplossing configureert profielen voor het afdwingen van beleid voor Wi-Fi, VPN en andere parameters.
Apparatuur-problemen oplossen in real-time
U kunt problemen met mobiele apparaten op afstand beheren, inzien en problemen op de apparatuur oplossen.
Eenvoudige distributie van applicaties
Met deze oplossing kunt u moeiteloos in-house- en store-applicaties distribueren en beheren op alle apparaten, ongeacht of ze draaien onder iOS, Android of Windows.
Apparatuur beperken tot geselecteerde applicaties
Met Kiosk Mode kunt u apparaten zo configureren dat alleen één bepaalde applicatie of een groep applicaties erop kan worden gebruikt.
Uw applicatie-inventaris beheren
Gedetailleerde informatie over applicaties ophalen en applicatielicenties op mobiele apparatuur beheren.
Bedrijfsapplicaties scheiden van persoonlijke applicaties
U kunt de integriteit van gegevens op apparaten in stand houden door werkprofielen te scheiden van persoonlijke profielen.
Op afstand gegevens op een apparaat wissen
In geval van verlies of diefstal kunt u het apparaat geografisch opsporen en de gegevens erop wissen, om misbruik van zakelijke gegevens te voorkomen.
Apparaten met een hoog risico van schending van het beleid detecteren en rapporteren
Eenvoudige detectie van apparaten in het netwerk van uw organisatie die gehackt of geroot zijn.
Beveiligde netwerktoegang
Bescherm uw netwerk met op rollen gebaseerde gebruikspermissies en aanpasbare toegang tot bedrijfsaccounts.
Platform voor containerisatie van e-mail
Toegang beperken tot applicaties en accounts die door de onderneming zijn goedgekeurd.
Integratie van e-mailplatformen
Ondersteunt Office 365 en Azure.
E-mailbijlagen veilig delen en inzien
Ervoor zorgen dat e-mailbijlagen alleen met bepaalde beheerde applicaties kunnen worden bekeken.
Documenten veilig inzien en opslaan
Ervoor zorgen dat documenten alleen met betrouwbare applicaties op het apparaat kunnen worden geopend.
Documenten automatisch bijwerken
Documenten worden na distributie naar apparaten automatisch bijgewerkt wanneer er een nieuwere versie beschikbaar is.
Back-ups in een door derden aangeboden cloud vermijden
De toegang van applicaties van derden tot gedistribueerde documenten beperken en voorkomen dat ze er back-ups van kunnen maken.
Ondersteuning van meerdere bestandsindelingen
Meer dan 10 documentindelingen kunnen worden gedistribueerd en beheerd.
Bedrijfsgegevens worden in een versleutelde container opgeslagen
Voorkomen dat bedreigingen toegang kunnen krijgen tot bedrijfsresources op het apparaat.
Levering van selectieve accounts
Verlenen van selectieve toegang tot bedrijfsaccounts, zoals e-mail, en aanpassing van Wi-Fi aan de behoeften van de werknemer.
Een kluis maken ter beveiliging van gegevens
Kiezen welke commerciële applicaties u wilt toestaan of blokkeren voor gebruik door werknemers binnen het bedrijf.
Weet u niet welke editie voor u de beste oplossing biedt? Bekijk onze complete editievergelijking.